DigDeep Image Recovery اندروید

خب دوستان عزیزم این برنامه دارای محیط کاربری کاملا ساده و روان می باشد که همه ی عزیزان می تونند بصورت آسان وارد این برنامه شده و برای برگردوندن عکس های از دست رفته خودشون دست به اقدام زده و اونا رو به راحتی در عرض چند دقیقه به دست بیارن. این برنامه کاملا زیبا از تمامی فرمت های تصاویر از دست رفته پشتیبانی کرده و هر مدل تصویری رو می تونه برگردونه، هرچند این تصویر یک Gif هم باشه، فرقی نمی کنه. در ضمن این نکته رو هم در نظر داشته باشید که این برنامه مختص عکس بوده و دیگه فرمت های و برنامه های دیگه رو نمی تونه برگردونه که از جمله ی اونا ویدئو و فایل ها می باشد که قادر به شناسایی اونا نخواهی بود.

در مورد برنامه DigDeep Image Recovery

ریکاوری همه ی تصاویر پاک شده چه جدید و چه قدیم

بازگردانی تمامی تصاویر حذف شده بدون هزینه و رایگان

تصاویر انتخابی رو داخل مموری سیو می کنه

عکس های بازگردانده شده رو قبل از سیو مشاهده کنید

سیو تمامی تصاویر برگشته بصورت اتوماتیک

محیط کاربری ساده و کاربر پسند

کارکرد آسان و راحت برنامه برای دوستان

برای تصاویر تازه پاک شده بدون روت

برای تصاویر قدیمی پاک شده به روت نیاز دارد

توجه:

دوستان عزیزم توجه داشته باشید که این برنامه قادر به برگردوندن تصاویر جدید پاک شده بدون نیاز به روت می باشد، ولی اگه این تصاویر خیلی وقت پیش پاک شده باشن، می باید موبایل خودتون رو روت کنید تا برنامه بصورت کامل برای شما جواب بده.

این برنامه خودش تنظیمات خوبی داشته و برای برگردوندن تصاویر از دست رفته نیازی نیست که به تنظیمات برنامه دست زده و اونا رو دستکاری کنید، موفق باشید و امیدوارم که از این برنامه پیشنهادی ما خوشتون اومده باشه.

سه شنبه 12 شهریور 1398
بؤلوملر :